lørdag den 28. marts 2009

Æv

og æv igen. Laura er stadig ret sløj nu til morgen, og jeg kan godt se, at vi ikke kommer afsted til blogtræf i eftermiddag.

Jeg håber, at I andre får en dejlig dag og aften, og jeg vil tænke på jer og glæde mig til at se jeres indlæg i morgen om træffet :o)

Jeg skal nu nok få dagen til at gå alligevel: Jeg har taget nogle bunker arbejde (registrering af elever til det nye skoleår) med hjem, som jeg egentlig havde forestillet mig at lave i morgen,

hjemmearb. marts 09 002

men først og fremmest skal jeg hygge med Laura, og så får jeg måske alligevel hilst på min søns kæreste, som vist kommer med herhjem i eftermiddag for første gang.

10 kommentarer:

Madame sagde ...

Rigtig god bedring med din datter, Susanne, jeg håber, I får en hyggelig trods alt :o)

Sus sagde ...

Tak søde Madame :o)

Pernille på 1. sagde ...

Åh hvor er det da ærgeligt at du ikke kan komme afsted, håber at Laura snart bliver frisk igen. Kan I have en rigtig god lørdag

Sus sagde ...

Søde Pernille, tak skal du have :o)

Bente sagde ...

Ja, det var da noget øv. Men syge børn har højeste prioritet - og der kommer såmænd nok et andet blogtræf ;-) .

Ha' en dejlig (arbejdsom) hyggelørdag.

Anonym sagde ...

her var det gymnastikopvisning og ikke sygdom der holdt mig hjemme fra blogtræf...god bedring...vi må tage med næste gang :-)

Sus sagde ...

Nemlig Bente, og selvfølgelig kommer der et andet blogtræf :o)

Sus sagde ...

Tak, Anne. Ja lad os det :o) Var det en god opvisning? :o)

olines sagde ...

Øv, hvor ærgeligt, at hun er syg og du må melde afbud. Jeg håber hun er ved, at være frisk igen og i kan få en dejlig søndag.

Sus sagde ...

Tak skal du ha', Oline. Laura har det faktisk en del bedre i dag, så der er i hvertfald basis for en dejlig søndag her :o)

Kh. Susanne