søndag den 1. marts 2009

FØRSTE FORÅRSDAG

-men selv om det er svært at se på dette billede, så sner det! Det er noget rod, er det. Skal vi ikke lige få på plads, at det er nu, solen skal skinne og kalde endnu flere forårsbebudere frem?! Nå jeg er bange for, at jeg nok liiige må slå koldt vand i blodet… Jeg kan faktisk huske en gang for MANGE år siden, dengang  Tivoli altid åbnede 1. maj hvor min slyngveninde også har fødselsdag. Da måtte vi aflyse vores traditionelle tur i forlystelsesparken pga. snestorm! 1. maj! Nå!

Sne på første forårsdag 1. marts 09

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Pyha, snestorm 1. maj .... Det gider vi ikke!
Vi vil gerne have lune dage med sol, så vi snart kan sidde udenfor og nyde foråret ;o)

Rigtig god søndag til dig :-)

Anonym sagde ...

Ja, vejret kan vi aldrig regne med. Da jeg var ude, at køre i aftes sneede det også, men heldigvis kun ganske kort.
Her er forår i luften, men ingen sol:)
Dejlig søndag til dig.

Pernille på 1. sagde ...

Så stopper festen,vi vil ikke have mere sne, jeg tror at vi alle trænger til forår sådan som vi gør hver år ved denne tid. Men du har ret vi kan stadig blive overraskede :)

Pernille på 1. sagde ...

Susanne det er altså noget mærkeligt noget med mig og det her kommentar felt. Idag er en af de dage hvor jeg godt kan skrive hos dig :)vil bare lige sige at jeg er her altså her dag :):) men nogle gange kan jeg ikke skrive.
god søndag

Anonym sagde ...

Nej, der er søreme ikke meget forår (det lækre af slagsen, forstås) over vejret i dag! Det kan kun blive bedre ;-) .

Og ... jeg kan også godt huske år med sne i starten af maj. Men ... i min hukommelse skal vi tilbage til 80'erne.