fredag den 13. marts 2009

Det bliver hektisk

i dag, for jeg skal på seminar direkte fra arbejde – lige om lidt. Det er med Miljø- og sikkerhedsudvalget, som har en stor plads i mit hjerte, og hvis fremtid lige pt. tegner lidt usikker. Det er dét, seminaret skal handle om.

Jeg kommer hjem i morgen, men prøver at blogge fra min mobil i aften – eller noget. Når vi er kommet til det punkt på dagsorden, der hedder “socialt samvær”  :o)

Fortsat god fredag over hele linien   :O)

Jeg faldt lige over denne lille sag, som jeg synes er så sød.

 

pic25449

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Ha' et hyg'ligt seminar, Susanne. Ja, den vittighed er da ikke til at stå for, det er jo ren logik ;O)

Pernille på 1. sagde ...

He he den var sød. Kan du have en rigtig god dag med seminar

Anonym sagde ...

Åhr, hvor er den fin ;-) . Der er ikke noget som børnelogik!

Ha' et godt seminar - og husk nu også at være social og ikke kun blogge ;-) .

Rimkogeren sagde ...

HAHAHA - Den tegning er røget ned i arkivet og bliver brugt il et rimeri. God weekend