fredag den 20. marts 2009

Sidste dag

jeg møder tidligt. Det har været hyggeligt i denne uge at møde 3 timer før mine kollegaer, og sikke en masse, jeg har fået fra hånden!
Hvis det stod til mig, så var det sådan min mødetid var: fra fem til tolv-tretten stykker. Men sådan er vores kontor og de arbejdsopgaver vi har, desværre bare ikke skruet sammen.
Vores kontor har åbent 7,45-15,00, og de to andre sekretærer vil jo også gerne gå tidligere engang i mellem.
Vi der arbejder på skole skal spare timer sammen til alle vores ferier, og jeg er på deltid med 32 timer om ugen, og derfor møder jeg normalt så vidt muligt kl. 7 - 15. Torsdage går jeg dog kl. 14, idet man altså også kan spare FOR mange timer op...
Om tyve minutter er freden forbi, og mine kollegaer og eleverne kommer myldrende.

Ha' en dejlig fredag :o)

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Lige som dig nyder jeg også de tidlige morgener på jobbet, og jeg møder 7-15, som du normalt også gør.
Ha' en dejlig fedag, her skinner solen, det håber jeg også, den gør hos dig :)

Anonym sagde ...

Uha nej, sådan et A-menneske er jeg slet ikke! Jeg synes, det er slemt nok, at jeg må stå op kl. 6 for at kunne være på arbejde kl. 8.30 (men der er altså laaangt fra Frederikssund til Københavnstrup city). Men ... at kunne gå hjem klokken 15 må være himmelsk :-) .

Også en god fredag til dig!

Pernille på 1. sagde ...

Jeg kunne også sagtens møde tidligt, men sådan er mit arbejde desværre heller ikke skruet sammen, det må være skønt at kunne gå tidligt hjem :O

Jannie sagde ...

Hej Susanne.
Lækkert at du sådan kan flexe med mødetiden. Det ku' jeg altså godt bruge.
Men min abejdstid ligger fast og det har jeg jo i grunden vænnet mig til. Allerhelst ville jeg jo slet ikke være nødt til at møde på et arbejde, men det er jo bare ren utopi, man skal jo leve! Der skal jo suse lidt penge ind på kontoen hver måned, så det er godt nok at man har et job. Men jobbet stjæler godt nok meget af ens fritid, ha ha. Pokkers osse. Men nu er det weekend, og vi har fået noget dejlig mad. Ungerne ser X-faktor, det gider jeg ikke se, jeg kan ikke holde ud at høre på de der dommere. At man kan tale sådan til andre mennesker og slippe godt fra det, det forstår jeg ikke!! Det er med til at forfladige forholdet mellem mennesker synes jeg. De skulle skamme sig, derinde hos DR.
Men det er åbenbart det som folk vil ha'. Forstå det hvem som kan.

Anonym sagde ...

Jeg er A-menneske og holder også af at møde tidligt. Det er skønt, at være alene på arbejde og jeg er super effektiv tidligt om morgenen.
Fortsat god weekend.