torsdag den 19. marts 2009

En vidunderlig morgen

Klog af skade mødte jeg i dag først kl. 5, og havde i øvrigt i går fået et tip om hvordan man udefra kan se, om alarmen er slået fra eller ej :o)

Og jeg kom ind uden at sætte noget uhensigtsmæssigt i gang.

I går talte jeg om min udsigt til solopgangen fra min pind på gymnasiet, og i dag var den jo ikke mindre smuk, solopgangen, men denne gang var jeg forberedt, så værsgo:

Sol 2

Sol 3

Sol 4

Sol 5

Sol 6

Sol 7

Sol 10

Sol 11

Sol 12

På sidste billede kan man nok godt fornemme, at solen står direkte ind i min pc-skærm, og jeg er nødt til at trække gardinerne for, hvilket jo er frygtelig ærgeligt, når solen endelig skinner så betingelsesløst  :o)

2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Sikke nogen dejlige morgenbilleder!
Ja det er lidt ærgerligt, at man må trække for, - jeg har også solen lige ind i stuen omkring middag, det er som om stuen er delt i to, med et lysbånd imellem, og man ikke se noget som helst.
Mvh. Vibeke

Sus sagde ...

Godmorgen igen, Vibeke. Jeg kender godt det med at gå fra sollyset ind i skygge, og man er totalt blændet..
Det eneste man (hjemme hos mig) kan se i solstrålerne, er støv. Og så lige de to hunde, som helst lægger sig i en solstråle, næsten uanset hvor den så er :o)

Kh. Susanne