søndag den 8. marts 2009

Søndag fra forskellige vinkler

Der er en del blogaktive, som har tilbragt den her søndag med rengøring, tøjvask mm.

Oline havde ligesom jeg planlagt en afslappet søndag, lige indtil solen skinnede ind ad vinduerne og belyste diverse flader på uheldig vis.

Hos mig er det heldigvis stadig helt vildt overskyet, og der er INGEN flader, der belyses på den der uheldige måde. (Ville have været slemt, hvis de gjorde   :o)

Så jeg fortsætter kaffedrikning, blogging og hyggesnak med mine unger og håber på at vejret først bliver klart, når solen er gået ned  :o)

2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Her skinner solen, og jeg kan ikke se TV hvis jeg ikke trækker for, så det har jeg gjort, og vinduerne, tja, - dem kan jeg ikke se, når jeg har trukket for!
Problemet er vist løst!
God søndag
Vibeke

Sus sagde ...

@ Nemlig Vibeke, så er dén ged vist barberet!