søndag den 22. marts 2009

Effektiv søndag

Formiddagen er gået med at koge og bage bagels, som vi skal have til frokost med flødeost, salat, laks og div. grønt.

Derudover har jeg 2 rugbrød, som er næsten færdighævet og nu står og venter på at blive drysset med sesam- og græskarkerner og komme i ovnen.

Ældsten er kommet hjem med yngsten, som hun har passet fra i går eftermiddags. Nu er Manden og yngsten i svømmehallen, Mellemsten er stået op, ældsten sidder ved sin bærbare overfor mig, og jeg er faktisk i fuld gang med at sortere alle mine glittede magasiner, som fylder for meget i magasinkurven.

Oprydn. månedsmagasiner, marts 09

 Bagel m. laks

Rugbrød m. græskar og sesam

8 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Kære Susanne
Du har da vist også små travlt i dag, - det er måske den dag man skal bage, jeg har også gang i morgenbrød til fryseren og rugbrød.
Der er så meget man gerne vil nå, men nu må man se, hvor langt man når.
Kh. Vibeke

Malou Klidmoster sagde ...

Orv, hvor ser den bagel god ud. Er de ikke bøvlede at lave?
Fortsat god søndag!

Pernille på 1. sagde ...

Nøj hvor se de gode ud de bagels, du har da rigtig været flittig idag.
Rigtig god søndag

Sus sagde ...

Kære Vibeke
Ja søndag er store bagedag her i huset. Det er hyggeligt at have en fast bagedag synes jeg. Det lyder dejligt at du har lavet morgenbrød til din fryser og hjemmebagt rugbrød er bare så godt.
Kh. Susanne

Sus sagde ...

Hej Malou, jamen den smagte altså også virkelig lækkert. Og jo, de er noget bøvlede, det er rigtigt. Jeg ved ikke helt, om jeg synes, det er ulejligheden værd, men nu har jeg prøvet det :o)
Fortsat god søndag til dig osse :o)
Kh. Susanne

Sus sagde ...

Hej Pernille, ja de var osse gode. Jeg synes også selv, jeg har været ret flittig. Det er bare om at få omsat energien i noget godt, så længe man har den :o)

Kh. Susanne

Bente sagde ...

Det lyder, som om du har haft en dejlig weekend, både med bif & middag i går og hjemmehyg i dag! Håber du er 'tanket op' til næste uge ;-) .

Madame sagde ...

Dit hjemmebag ser bare så dejligt ud! Jeg bliver helt sulten af at se dine billeder.
Rigtig god mandag til dig :)