lørdag den 14. marts 2009

Flække

er nok det mest passende at kalde Viby Sj. Efter middagen i går spadserede de fleste af os en tur ud ad hovedgaden i silende regn. Hovedgaden var kort, men husede intet mindre end 5 frisørsaloner, 3 store supermarkeder og mindst 2 ejendomsmæglere – klos op ad hinanden.

Det var som antydet i går, skuffende rammer om vores seminar. Kroen er mildt sagt slidt, og alt bærer præg af det. Maden smagte dejligt, men der var ikke meget af den, og inde i slyngelstuen sad lokalbefolkningen fra morgen til aften – i kvælende cigaretrøg.

Når alt det  er sagt, så skal det også siges, at vi hyggede os, fik en masse fra hånden, værelserne var rene, og man sov rigtig godt i den virkeligt behagelige seng.

Vi var hjemme på Vestegnen ved 10-tiden i formiddags og det var skønt.

Fortsat dejlig lørdag aften til alle der kigger ind :o)

Viby Sj. Hovedgade, marts 09 

Viby Sj. Hovedgade med 5 (fem!) frisørsaloner :O)

Skaderne, problemet samlet ét sted, Seminar 13. marts 2009 024

Skader. Smart. Så var problemet samlet ét sted.

Seminar, 13. marts 09

Dækketallerken fra den kongelige, priviligerede Viby Kro :o)

Værelse, Viby Sj., marts 09

Mit værelse, taget i morges med min mobil

Hus m. sjovt tårn, Viby sj., marts 09

Hus med tårn. –Og storhedsvanvid :o)

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej Susanne, jeg giver dig helt ret, det ligner altså en provinsflække. Og hvad sker der lige for deres hår der hvis de har 5 frisører på rad og række :) En slumreby,det er hvad det ligner, men de der bor der elsker det helt sikkert ! Hmm det hotelværelse !
Dejligt at det var et godt seminar.
God søndag

Sus sagde ...

Hej Pernille, jamen det er jo lige dét...
Vi fnisede lidt af kulturen der, på kroen og i byen i det hele taget, men helt ærligt, hvor selvfed må man lige være, når man kommer som sådan en københavnersnude, og synes at ens eget liv er mere lækkert end deres?! :o)

Madame sagde ...

Hihi, tænk at have fem frisører i en lillebitte by - de må da alle gå rundt med nyklippet og bobbet hår!
Forhåbentlig havde I et udbytterigt seminar, Susanne. Det kan jo være en fordel, at den slags foregår et sted, hvor man er langt hjemmefra.
Ha' en dejlig søndag ;-)

Sus sagde ...

Hej Madame, ja der var i hvert fald ikke en eneste langhåret at skue i miles omkreds! :o)
Og ja, det er med vilje, at det er så langt væk hjemmefra. Vi vil ikke forstyrres af ægtefæller, partnere og børn der vil spørge om ditten og datten, der kan forsinke vores program.
Desuden er det bare så hyggeligt, at vi alle glæder os hvert år :o)
Dejlig søndag til dig med :o)

Pernille på 1. sagde ...

Hej Susanne
Jeg laver mine billeder inde i picnic.com, det er et gratis program når jeg laver effekter vælger jeg den der mat :),skriv hvis jeg skal uddybe det mere :9
God sødaa

Sus sagde ...

Ej altså, Pernille, tænk at det var så enkelt! Jeg har endda købt premium-udgaven af Picnik for længe siden, men har ikke haft (læs: givet mig) tid til at tjekke alle funktionerne.
Tusind tak for hjælpen :o)