tirsdag den 10. marts 2009

Forandring fryder

Der kommer nye farver  og lidt nyt grafik-noget og sårn her på bloggen.  Og jeg har betalt mig fra det, men ikke særlig meget, og det har været et sjovt forløb. Det er en medicinstuderende pige i USA, som har leveret designet, og man kan roligt sige, at når jeg spurgte i øst, så svarede hun i vest  :o) Og altså først omkring 8 timer senere. Jeg tænker at jeg skal ind og tjekke min blog ca. 10-12 gange i timen det næste døgns tid, bare for at se, om den har fået nyt tøj på :o)

18 kommentarer:

Sifka sagde ...

Det lyder som et rigtig spændende forløb.

Malou Klidmoster sagde ...

Den er da blevet super fin :-)

Unknown sagde ...

Ja, det er sku altid farligt at lade andre om den slags...hi hi
Jeg havde også dette motto, led mig ikke ind i fristelse, jeg kan selv gå : ) Meget rammende, syns du ik ? ; )

Anonym sagde ...

Det er bare så flot, Susanne!

Anonym sagde ...

Hvor er her blevet fint, Susanne! Tillykke med det nye design.

Pernille på 1. sagde ...

Susanne hvor den bare blevet flot din side, rigtig godt motto også, uha man får lyst til at lave nyt design.
God dag

Anonym sagde ...

Kig lige ind hos Lotte, hvis du vil med til blogtræffet, hun er ved at gøre status ...
http://allreiter.blogspot.com/2009/03/lidt-praktik-om-det-kommende-blogtrf.html

Sus sagde ...

@ Sifka, jeg det var nemlig spændende, fordi jeg skulle fortælle om typiske sider ved mig selv, gode og mindre gode :o)

Sus sagde ...

@ Tak Malou :o) Jeg kan også godt selv lide resultatet.

Sus sagde ...

@ Rikke, det er i hvert fald meget rammende for mig, og derfor er det helt rigtigt at have det med :o)

Sus sagde ...

@ Madame, tak skal du have. Det føles mere rigtigt at den nu er mere "mig" :o)

Sus sagde ...

@ Tusind tak, Bente. Dejligt at høre fra dig ;o)

Sus sagde ...

@ Tusind tak, Bente. Dejligt at høre fra dig ;o)

Sus sagde ...

@ Pernille, tusind tak og godt du kan lide den :o) Og ja det motto passer skidegodt på mig ;o)

Berliner brosten sagde ...

Total iorden dit nye design! Det ser virkelig godt ud. Rigtig indbydende ser siden ud. Selv det der lille ikon passer. Cool!

Sus sagde ...

@ Og tak for påmindelsen, Madame, jeg havde godt set det, men var kommet væk fra det igen :o)

Sus sagde ...

@ Hej Berliner Gitte ;o) Tak skal du have. Ja og jeg anede ikke engang at det var så tjekket, men det var med i prisen! Fedest! :o)

Anonym sagde ...

Hvor er her blevet fint - og skønt motto!