mandag den 9. marts 2009

Hvad et stykke kridt kan gøre

Jeg fik disse billeder på en mail nu til morgen, og selv om jeg før har set eksempler på denne kunstners kunnen, så forbavses jeg stadig hver gang, jeg ser hans værker. Desværre fremgår det ikke af disse mails, hvem kunstneren er, men her kan I da se, hvad han kan med sit lille stykke kridt :o)

clip_image001

clip_image001[4]

clip_image001[6]

clip_image001[8]

clip_image001[10]

clip_image001[12]

clip_image001[14]

clip_image001[16]

clip_image001[18]

clip_image001[20]

clip_image001[22]

clip_image001[24]

clip_image001[26]

clip_image001[28]

clip_image001[30]

clip_image001[32]

clip_image001[34]

clip_image001[36]

clip_image001[38]

clip_image001[40]

clip_image001[42]

10 kommentarer:

Madame sagde ...

Det var dog utroligt! Hvor er det bare flot ...

Unknown sagde ...

Hold da op, hvor vildt altså. Det er vist talent i vildeste grad : )

Anonym sagde ...

Det er nogle fantastiske illusioner. Det er næsten en skam, at de er væk, næste gang, der kommer regnvejr ...

Malou Klidmoster sagde ...

Jeg havde godt nok set nogle af dem før, han var i København for noget tid siden og Politiken bragte nogle af hans tegninger. Det er der vist på Axeltorv han tegnede billede nr 17. Hold da op, hvor er han bare fantastisk :-)

Pernille på 1. sagde ...

Hej Susanne, det er bare for vildt at det kan lade sig gøre at lave sådanne illusioner. Jeg har haft så mange problemer med at kunne kommentere dig. Nu prøver jeg her fra mit arbejde - Fy Pernille - men her kan jeg. Mærkeligt
God dag

Anonym sagde ...

Wauw, jeg bliver vildt imponeret, når folk kan sådan noget. Men det er måske, fordi mit tegnetalent er ganske lille ;-) .

Sifka sagde ...

Wouw, hvor det er vildt. Og imponerende. Tak, for dagens oplevelse:)

Anonym sagde ...

Hvor er de smukke!

innendørs sagde ...

EVIG stilig!!! Stod en gang å så på mens en mann malte et lignende bilde på gata, totalt fascinerende!!! Mange stilige bilder du har funnet!!!

Irene sagde ...

Jeg er vildt i imponeret...Tak forde du delte den med os/mig.